środa, 15 listopada 2017

Stylizacja_2

Hejka! Troszkę mnie tu nie było i zdaje sobie z tego sprawę, ale niestety miałam problem z zalogowaniem się na bloga i do tego wszystkiego dochodzi szkoła i naprawdę dużo nauki.. Ale ustaliłam sobie 2 dni w tygodniu w których będę dodawała posty:) 
Dzisiaj przychodzę do was z kolejną stylizacja. Jesień tego roku moim zdaniem jest naprawdę chłodna więc ciepłe kurtki, szaliki i ciepłe buty to podstawa! Do mojej stylizacji wybrałam kurtkę koloru " khaki " która w niektórych częściach ma czarna skórkę. Kurtka jest ocieplana i ma kaptur, długość jest trochę za pupę co jest kolejnym plusem. Pod kurtka miałam zwykła szarą bluzkę na krótki rękaw z naszywkami. Do tego spodnie jeansowe przecierane i z dziurą na lewym kolanie. Spodnie są z wysokim stanem co jest naprawdę dużym plusem, długość jest idealna. Moimi butami były czarne skórzane za kostkę na małym obcasie. Do tego dobranym zwykły czarny szalik tzw komin.
 







Bluzka - Reserved
Spodnie - Sklep miejski
Buty - CCC
Szalik - H&M
Kurtka - Decathlon

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotograf najlepszy❤️
    Ładne zdjęciaaa❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już to niebo gdzieś widziałam, i dalej nie przestaje mi się podobać ;) świetne buty. Na zbliżeniu pokazującym detale widać jakie masz śliczne zdrowe włosy, przyznaję zazdroszczę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobną kurtkę z Cropp'a ;) Zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygodna stylizacja. Piękne klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepła stylizacja :) i bardzo fajna, najbardziej mi się spodobał haft ;) taki rozweselający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobała mi się ta bluzka z małym wzorem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobną kurtkę i ona jest serio świetna. Bardzo fajna stylizacja jak i zdjęcia ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja, a kolor takiej kurtki nigdy się nie nudzi! Moją uwagę przykuły buty, lubię takie, niby sportowe trapery,a jednak mają delikatny obcas!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja kurtka i buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne buty i bluzka ! :)

    natalialifestylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna ta naszywka na koszulce, super look:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna stylizacja oraz fotografie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Nikvś , Blogger