sobota, 22 lipca 2017

JESTEM GRUBA, BRZYDKA I NIEPOTRZEBNA...

Czy ty też masz myśli " jestem gruba, brzydka, niepotrzebna, nikt mnie nie kocha, jestem nikim..Wiem coś o tym, wiedz o tym że, każda twoja wada jest twoją zaletą. Masz myśli samobójcze? Bo     przecież jesteś nikomu niepotrzebna, nikt cię nie kocha, mylisz się. Pomyśl o rodzinie, znajomych, przyjaciołach.I co dalej jesteś nikomu niepotrzebna? Waga to tylko zmieniające się cyferki, nic nie znaczące. Każdy z nas jest piękny i Ty i ja, jesteś super na swój sposób, nie staraj się być kimś na siłę To nie ma sensu. Akceptacja siebie to, pokochać siebie wyzbyć się kompleksów BÓG stworzył cię takim jakim jesteś, nieważne czy jesteś gruby czy chudy więc zaakceptuj kim jesteś pokochaj swoje ciało PRAWDZIWE jest piękne. TY jesteś PIĘKNY






        Photo by DARRISKA
Zapraszam na bloga fotografa 

35 komentarzy:

  1. Każdy z nas jest wyjątkowy na swój sposób i nie możemy o tym zapomnieć!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy jest piękny na swój sposób:)
    Mądry wpis,ładne zdjęcia❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!❤
    powodzenia w blogowaniu,będę tu zaglądać częściej❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba kochać siebie takim, jakim się jest, albo pracować nad sobą. W poście jest duuuużo błędów interpunkcyjnych. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem, ciągle staram się pracować nad tymi błędami. Dziękuje za uwage ❤

      Usuń
  5. Mądry wpis,ja cały czas pracuje nad samooceną i staram się akceptować siebie :) https://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale urocze te ostatnie zdjęcie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsza jest samoakceptacja, to co myślą i mówią inni jest rzeczą drugorzędną ;)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieważne kto jaki jest. Dla mnie każdy jest warty wszystkiego, a nawet wiele. Więc nikt nie powinien mówić, że jest inaczej.
    Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy są niepowtarzalni i jedyni w swoim rodzaju, trzeba zaakceptować swoje wady i niektóre spróbować nawet zamienić w zalety:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mądre słowa i na pewno potrafią zmotywować! Niestety w dzisiejszych czasach dużo osób ma takie myśli, a takich motywujących słów jak twoje jest coraz mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne masz włosy!
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. może wspólna szczera obserwacja:)?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia :) pięknie napisany post !

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś prześliczna! twoje włosy mnie zauroczyły <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia! Masz rację akceptacja jest najważniejsza ;)

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś wiecznie uważałam sie za grubą, a teraz chciałabym tak wyglądać. NIe byłam gruba tylko głupia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i prawdziwe słowa!
    Każdy powinien uwierzyć w to, że jest jedyny w swoim rodzaju.
    Każdy powinien uwierzyć też w to, że może dokonać rzeczy niesamowitych.
    Żyjcie i podążajcie za marzeniami!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ważna jest samoakceptacja, ale czasami z nią bywa ciężko

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Nikvś , Blogger