niedziela, 13 sierpnia 2017

Look Summer 2017

Hejka, wakacje są z nami pełną parą i powoli się kończą,nie wiem jak u was ale u mnie pogoda średnia. Dzisiaj przedstawię wam dwie stylizację, jedną na zimniejsze dni a drugą na te chłodniejsze, zapraszam!

 Do pierwszej stylizacji założyłam szeroką katane którą zakupiłam w H&M pod nią zwykła czarną koszulke, czarne legginsy kupiłam je w sinsay i białe conversy które zamówiłam na internecie. Całość prezentuję się tak

Druga stylizacja jest już na cieplejsze dni i składa się z granatowej bluzki z pumy z białymi zakończeniami na rękawkach jak i na dekolcie. Do bluzki założyłam szorty z wysokim stanem które mają naszywane rózyczki, szorty są z sklepu zaful, do stylizacji dobrałam również białe conversy 





  Photo by DARRISKA
Zapraszam na bloga fotografa 

22 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia😎💐💜💜Rebel💜💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam haftowane różne, te motywy coraz częściej pojawiają się w stylizacjach i wyglądają świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyszła sesja zdjęciowa, A co stylizacji to ładnie pasują te motywy kwiatowe, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spodenki :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna stylizacja. bardzo w moim guscie

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się spodenki. Pozdrawiam.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudowne spodenki! Wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje! Osobiście preferuję tę pierwszą. :)

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, super są te spodenki z naszywkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta stylizacja. Najbardziej podoba mi się ta jeansowa kurtka z H&M. Jest po prostu świetna :)
    https://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, śliczna jesteś :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem na tak! świetne ubrania! ^^

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bardzo ładnie w tych spodenkach!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne zdjęcia, jesteś naprawde bardzo fotogeniczna:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Nikvś , Blogger