czwartek, 20 lipca 2017

Pierwszy post♥

                                                                                                                                                       Witajcie,
   postanowiłam założyć bloga lifestylo'wego, w którym będe się z wami dzielić moimi spostrzeżeniami dotyczące np. mody, trybu życia etc.Będą tu stylizacje porady i inne przydatne informacje, dla każdej wielbicielki mody.Jeżeli chodzi o mnie, kocham fotografie i interesuję się modą. Nazywam się Nikola, urodziłam się 6 sierpnia, mieszkam na Dolnym Śląsku.  
 Pozdrawiam!
Nikvś                                                                                                                                                        




                                   












32 komentarze:

  1. Myślę, że troche za mało napisałaś, ale myślę że nadrobisz to w kolejnych postach. Powodzenia w blogowaniu! ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w blogowaniu :) Każdy kiedyś zaczynał, wiec licze, ze zostaniesz z nami na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie ! Pozdrawiam i mam nadzieję że twój blog się rozwinie ☺ tylko pamiętaj blogowanie wciąga ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i rozwijaj bloga ! ��

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia życzę w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy w blogosferze moja droga! Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. Jak na sam początek, to mnie zachęciłaś. Powodzenia!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihihi powodzenia kochanie🌸❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia z blogowaniem!
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj w blogosferze, może trochę zwiększ kolarz pisania postów, ponieważ dużo jest blogów z zbliżoną tematykom, oryginalnością może wykaż się co do tematów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w blogowaniu, życzę wielu sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczekuję kolejnych postów, Liczę na rozwój bloga <3
    Życzę sukcesów! :* Obserwuję <3
    http://beautygirlymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia! <3 https://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam z całego serduszka w blogosferze, mam nadzieję że pisanie stanie się Twoją pasją <3 Zdjęcie w wózku genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej,
    Ja tez wlasnie dopiero co zalozylam bloga:)
    Zycze Nam w takim razie powodzenia :):):):)

    Oserwuje i zapraszam do mnie :)
    https://e-mally.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia i wtrwalosci w dazeniu do celu

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post ❤ powodzenia w blogowaniu :) www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post ❤ powodzenia w blogowaniu :) www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super post, życzę powodzenia w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Nikvś , Blogger