wtorek, 1 sierpnia 2017

PODZIĘKOWANIA

Chciałabym podziękować pewnej osobie, za to gdzie teraz jestem i co teraz robię. Nigdy nie zdecydowałabym się na założenie bloga, a co dopiero pisanie postów, dzięki tej osobie otworzyłam się.Dziękuje ci za to że we mnie wierzyłaś pocieszałaś rozbawiałaś wkurzałaś i wszystko, dzięki tobie teraz tutaj jestem i piszę tego bloga. Od początku mnie wspierałaś w tym że mi się uda. Za wszystkie głupie rzeczy które robiłyśmy, przy tobie  uwierzyłam że życie jest piękne. Dziękuje ci za wszystko darriska







11 komentarzy:

  1. Jejku❤❤
    ale mi teraz miło!❤❤kocham najmocnieeej❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo że miałaś osobę motywującą. Sam mam taką i dzięki niej mam też bloga i takie statystyki. Powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. To miłe, że miałaś takie wsparcie od przyjaciółki. Świetna sprawa móc na kimś tak polegać. Trzymam kciuki za dalsze blogowanie!
    https://stylowka4u.blogspot.com/2017/07/42-living-on-island-travelling-all.html?m=1#gpluscomments

    OdpowiedzUsuń
  4. Wsparcie przyjaciół dużo znaczy. Dobrze, że masz kogoś kto daje Ci takiego kopniaka, że aż wszystkiego się chce ;) To naprawdę dobre. Masz świetną przyjaciółkę i mam nadzieję , że będziecie już razem do końca życia. Życzę Wam tego z całego serca <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww aż zazdroszczę ;D życzę wam jak najdłuższej przyjaźni^^ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wsparcie to wielka rzecz. Mieć kogoś kto jest z tobą to połowa sukcesu. Super to zdjęcie, gdzie trzymacie się za ręce.

    OdpowiedzUsuń
  7. To piękne że dzielicie ze sobą pasje :) Jesteście super!
    obserwuje
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To piękne, że potrafisz docenić tak ważną relację jaką jest przyjaźń! Pisanie bloga to wspaniała pasja i uważam, że dosłownie każdy może to robić.
    obserwuje
    https://rudaoptymistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ! Dzisiaj bardzo trudno o prawdziwą przyjaźń. :) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę tak pięknej relacji:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Nikvś , Blogger