sobota, 7 października 2017

Stylizacja_1

Hejka kochani! Wiem że dawno nie było posta i z góry przepraszam, ale miałam bardzo dużo nauki i nie miałam zbytnio możliwości na napisanie posta. Obiecuję że posty teraz będą co pare dni. Dzisiaj przychodzę do was z stylizacją jesienną na cieplejsze dni. Moja góra to czarna bluza z napisami na rękawkach i jednym napisem na lewej piersi, moim dołem była granatowa spódniczka z paskiem w kształcie plecionego warkocza który jest złączony z spódniczką, pod spódniczkę założyłam czarne kabaretki. A do tego czarne conversy za kostkę. Moim zdaniem taka stylizacja nadaję się również do szkoły i nie tylko.












Bluza C&A
Spódnica Szachownica
Kabaretki AliExpress
Buty Converse

20 komentarzy:

  1. Jestem mega fanką kabaretek, stylizacja fajna, ale sama bym się tak nie ubrała bo po prostu nie mój styl.

    https://iwilittleworld.blogspot.com/2017/08/krem-do-ciaa-aloe-vera.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wyglądasz pięknie,ale to okiem faceta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja ale niestety nie jestem fanką kabaretek.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja. Zawsze podobały mi się kabaretki, ale jakoś nigdy nie miałam odwagi ich nałożyć :) Zapraszam! https://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie super look!:) kabaretki piękne!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Nikvś , Blogger